استاندار بوشهر گفت: 30 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اجرا می‌شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه 30 پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان اجرا می شود، گفت: ضرورت دارد چارچوبی مشخص، شفاف و روشن برای واگذاری اراضی کشاورزی برای توسعه شیلات در استان تعیین شود.

به گزارش جماران، عبدالکریم گراوند در نشست اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در سال ۹۹ گفت: به منظور استفاده از ظرفیت فرمانداری‌ها برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، این پروژه‌ها به صورت تفکیکی هر شهرستان تهیه شود.

وی با تاکید بر پیگیری جدی مدیران اجرایی استان برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: یکی از مزیت‌های استان شیلات است لذا پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش شیلات استان با جدیت دنبال شده و در حوزه توسعه شیلات، به محیط پیرامونی توجه ویژه شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش شیلات توسط دولت شرایط سختی دارد لذا باید مردم و بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در این بخش تشویق کنیم.

گراوند در مورد وضعیت اراضی کشت میگوی پرورشی بیان کرد: اراضی مورد نظر برای توسعه بخش شیلات به صورت اجاره به متقاضیان واگذار می‌شود و به صورت مالکیت واگذار نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد چارچوبی مشخص، شفاف و روشن برای واگذاری اراضی کشاورزی برای توسعه شیلات در استان تعیین شود.

استاندار بوشهر افزود: هر گونه واگذاری زمین خارج از چارچوب مشخص شده، ممنوع خواهد بود و واگذاری‌ها در قالب فراخوان انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.