رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر روز دوشنبه در این رابطه گفت: در این اثر با استفاده از موسیقی و شعر با گویش محلی، به بیماری کرونا، با رویکردی امید آفرین و پرنشاط پرداخته شده است.

امید پارسایی‌فر افزود: تولید این اثر در فروردین ماه 99 به همت واحدهای موسیقی، نمایش و تصویری حوزه هنری  و همراهی و مساعدت هنرمندان استان بوشهر به پاس تقدیر از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و نمایش اتحاد و همدلی عموم مردم استان در برابر ویروس کرونا انجام شد.

وی ادامه داد: این نماهنگ با بهره گیری از ظرفیت بالای موسیقی آئینی و سنتی استان بوشهر و تلفیق آن با شرایط روز جامعه و نمایش جلوه هایی از استان و شهر بوشهر تولید شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر عنوان کرد: تولید این اثر تاکیدی است بر اینکه موسیقی این استان ، ظرفیت وسیع و قابل اعتنایی برای پرداختن به موضوع‌های جدی اجتماعی و دغدغه‌های فرهنگی جامعه دارد.

پارسایی فر  با بیان اینکه نماهنگ یاد شده  از طریق سایت رسمی حوزه هنری و فضای مجازی منتشر شده است بیان کرد: نماهنگ «کرونای اِدبار» از طریق رسانه ملی نیز منتشر می‌شود.

وی گفت: مهدی انصاری و امین چاه شوری کارگردانان نماهنگ «کرونای اِدبار»، محسن مکاری و احمد رضا قربانی خوانندگان  و بازیگران این نماهنگ و اصغر قربانی و حیدر منصوری شاعران آن هستند.

پارسایی فر افزود: همچنین نوذر سعادت پورو جواد عبدالحسین زاده نوازندگان این اثر و محمد رضا حسین پور، آریو انصاری و محسن کیانپور تیم تصویری این اثر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.