عبدالحسن رفیعی پور روز پنجشنبه در آئین تقدیر از معلمان نمونه تنگستان افزود: توسعه انسانی به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار در هر کشوری بر عهده آموزش و پرورش است و این سازمان در ساختن جامعه‌ای پویا نقش محوری دارد.

وی بیان کرد: مدرسه بعنوان مرکز مولد نیروی انسانی همه نیازمندی‌های جامعه در این بخش را تامین می‌کند و هر قدر اقبال عمومی نسبت به حوزه تعلیم و تربیت و معلمان بیشتر شود منفعت بیشتری نصیب اجتماع می‌شود.

فرماندار تنگستان با تاکید براینکه تقویت زیرساخت‌های آموزشی از ضرورت‌ها و اولویت‌های این شهرستان است گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش ۱۳ پروژه آموزشی در این شهرستان در دست اجراست و با بهره‌برداری از آنها به کیفیت تعلیم و تربیت به خصوص در مناطق روستایی کمک می‌شود.

رفیعی پور افزود: حاکمیت، دولت، خانواده، جامعه و رسانه‌ها همگی باید در خدمت آموزش و پرورش باشند چرا که حمایت از مجموعه آموزش و پرورش،حمایت از آبادانی و پیشرفت شهرستان است.

وی با قدردانی از فعالیت معلمان در 2ماه گذشته  اضافه کرد: در روزهای شیوع کرونا معلمان تلاش چشم‌گیری برای پیش‌گیری از توقف روند تعلیم و تربیت داشتند.

در این آئین از مدیر، معاونان و تعدادی از کارکنان  آموزش و پرورش ‌و معلمان نمونه شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.