به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در آئین تقدیر از معلمان نمونه شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه موفقیت هر جامعه‌ای در گرو تقویت تعلیم و تربیت است اظهار داشت: دانش آموزان در سایه تلاش معلمان، ضمن رشد علمی، راه و رسم زندگی را می‌آموزند.

وی افزود: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است که این مهم بر دوش آموزش و پرورش در هر کشوری است زیرا آموزش و پرورش در ساختن یک جامعه پویا نقش محوری دارد لذا برای ارتقا کیفیت آموزش در کشور باید توجه و نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند.

رفیعی پور با بیان اینکه حاکمیت، دولت، خانواده، جامعه و رسانه‌ها همگی باید در خدمت آموزش و پرورش کشور باشند خاطر نشان کرد: مدارس مرکز مولد نیروی انسانی جامعه هستند و همه نیازمندی‌های جامعه از نظر نیروی انسانی از مدرسه تأمین می‌شود و هر قدر اقبال عمومی نسبت به حوزه تعلیم و تربیت و معلمان بیشتر شود منفعت بیشتری نصیب اجتماع خواهد شد.

رفیعی پور تصریح کرد: در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا نیز معلمان در راه اندازی کارگاه تولید ماسک و نیز به صورت مجازی تلاش چشمگیری برای پیشگیری از وقفه در روند تعلیم و تربیت دارند که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مجموعه آموزش و پرورش، حمایت از آبادانی و پیشرفت شهرستان است و همه باید با همدلی به این مجموعه مهم و تأثیرگذار توجه کنیم.

رفیعی پور گفت: برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش تعداد ۱۳ پروژه آموزشی در این شهرستان در حال احداث است و توسعه این زیرساخت‌ها به کیفیت بخشی تعلیم و تربیت در مناطق مختلف شهرستان تنگستان از جمله روستاها کمک شایانی می‌کند.

در این مراسم که با حضور فرماندار، معاون سیاسی، بخشدار مرکزی، شهرداران و رؤسای شوراهای شهر اهرم و آباد برگزار شد از مدیر، معاونین و تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش و معلمان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.