احمد بهروزیان فر روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: لیست خسارت  وارده ناشی از کرونا  به ورزش این استان  به وزارت ورزش و جوانان ارایه که برای جبران تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: از اول اسفندماه ۹۸ طبق مصوبه و بخشنامه ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان کلیه فضا و اماکن ورزشی استان تعطیل شده که این امر باعث زیان به  بخش ورزش شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باتوجه به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی  که امرار معاش زندگی خود را از  طریق درآمد از این مراکز  تامین  و بیشتر  آنان بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان اجاره  پرداخت می‌کنند، دچار خسارت شدند.

وی ادامه داد: براساس برآورد صورت گرفته حداقل ماهی نزدیک به یک میلیارد تومان  باشگاه ها  و اماکن ورزشی در سطح استان اجاره پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به این برآورد ، موضوع را به وزارت ورزش و جوانان منتقل و پیگیری کردیم  و اماکن و هیات های ورزشی فعال که متعلق به این مدیریت بود  ۲  ماه از اجاره معاف شدند.

بهروزبان فر گفت: درخصوص  باشگاه های خصوصی نیز  طرحی به وزارت ورزش و جوانان ازطرف استان ارایه شده که  به زودی تصمیم اتخاذ خواهد شد و به احتمال ۹۰ درصد تسهیلات در اختیار آنان قرار گرفته  تا  حداقل ضرر وارده به آنان را جبران کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.