حجت‌الاسلام عیسی راستگو روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مرحله دوم اجرای طرح مساوات در مسجدهای استان نیز تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح مساوات و همدلی با هدف شناسایی و کمک به نیازمندانی که در روزهای مقابله با بیماری کرونا به لحاظ اقتصادی آسیب دیده‌اند در حال اجراست . 

راستگو ادامه داد: طرح مواسات و همدلی در بیش از ۷۰۰ مسجد استان بوشهر اجرا و در قالب آن علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم نیز پخت و توزیع می‌شود.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر ادامه داد: این طرح به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، پایگاه‌های مقاومت و خیران در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ مسجد در استان بوشهر وجود دارد که در سال ۹۹ برای آن‌ها شناسه ثبت می‌شود، گفت: در ادامه این طرح مساجد بیشتری به طرح مساوات می‌پیوندند.

راستگو در استقبال از حضور خیرین در این طرح، اعلام کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد از همکاری خیرین هم برای شناسایی فقرا، ایتام و نیازمندان و  کمک مالی استقبال می‌کند.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر ادامه داد: خیران می‌توانند برای شرکت در این طرح خداپسندانه به مرکز رسیدگی به امور مساجد مراجعه کنند یا با آن تماس حاصل کنند.

راستگو افزود: پخت غذای گرم در چهار شیفت کاری انجام و به وسیله ۳۰ رابط به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.