اهالی این روستا در این نامه نوشتند: باتوجه به موقعیت مهم  جاده روستاهای تاج‌ملکی و محمدعبدلی به ۲ راه ارتباطی گناوه به گچساران و روستای فخرآوری بطول ۱۲ کیلومتر متصل است که با وجود وعده‌های مسئولان قبل و بعد از انقلاب برای آسفالت این جاده اما این مهم هنوز محقق نشده‌است.

آنان در این نامه اضافه کردند: در صورت آسفالت این جاده علاوه بر اینکه مردم این ۲ رروستا از این مسیر استفاده می کنند اهالی روستاهای فخرآوری، بهمنیاری شرقی و غربی، مال یالی و مال دومنی، اسلام آباد، گماران، محمدصالحی، شول، کلر، کمالی، احمدحسین و چشمه نیز در این مسیر تردد می‌کنند.

اهالی این روستا در ادامه یادآورشده‌اند: ازآنجایی‌که این مسیر، بین روستایی است و برای تردد جمعیت قابل‌توجهی از اهالی روستاهای بخش مرکزی حائز اهمیت است، بخشدار مرکزی گناوه آسفالت کردن این محور را به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار سال جاری این بخش قرار داده و با اتخاذ تصمیم مناسب خواسته دیرینه آنان را محقق کند.

در پایان این نامه آمده است: این روستا علاوه بر محروم بودن از راه َآسفالت فاقد طرح هادی است و نیازمند توجه و پیگیری و اجرایی شدن این خواسته‌ها است.

روستای تاج‌ملکی  ز توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه در دهستان حیات داوود و شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.