سعید مسیگر سه‌شنبه شب در این ارتباط  افزود: در این زمینه قرار شده پانزدهم اردیبهشت برای از سر گیری لیگ تصمیم گیری و نتیجه آن به باشگاه‌ها اعلام شود که در صورت تصمیم به ادامه لیگ تمرین‌های تیم شاهین براساس برنامه آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: در باره از سرگیری یا لغو بازی‌های لیگ امسال شاهین بوشهر به سازمان لیگ نامه‌نگاری داشته که سلامتی بازیکنان باید در نظر گرفته شود اما به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و امکان دارد موج دوم این بیماری کرونا نیز در راه باشد.
مسیگر درباره قرارداد میشو کریستیچوویچ سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: باشگاه از عملکرد سرمربی رضایت دارد زیرا با حضور میشو تیم شاهین در نیم فصل دوم در رده دوم جدول قرار گرفت.
وی افزود: اما با توجه به شرایط تلاش بر این است تا میشو کریستیچوویچ در تیم ماندنی شود  زیرا تا امروز هر دو طرف متعهد به قرارداد بودند و میشو نیز ارتباط خوبی با باشگاه داشته است.
مسیگر در ارتباط با صحبت‌های مطرح شده مبنی بر واگذاری باشگاه شاهین شهردری بوشهر  اظهار داشت: ابتدای فصل هم نمی‌توانستیم تیم‌داری کنیم و شاهین طبق قانون نباید زیر نظر شهرداری ادامه می‌داد اما با صحبت‌هایی که انجام شد یک مجوز یک ساله گرفتیم تا از کمک شهرداری بهره‌مند شویم.
 وی ادامه داد: گمانه‌زنی‌های مختلفی در این ارتباط  صورت گرفته اما تاکنون صحبت خاصی نشده و روی هدفمان برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنیم.

مسیگر افزود: امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم و به مسئله واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم زیرا شاهین یک باشگاه پر طرفدار است و متکی به شخص نیست و هواداران مطمئن باشند تیم به مشکل بر نخواهد خورد.
شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدوهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

بازی های فوتبال لیگ برتر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعطیل شده‌است.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند  که از این شمار  ۵۸۷۷ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

 همچنین بر اساس این گزارش ها تاکنون ۷۲ هزار و۴۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که حدود ۷۵ درصد مبتلایان است و  ۲۹۸۳ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.