کریم علی حسنی روز سه شنبه در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود: با شیوع ویروس کرونا، مردم در قالب گروه‌های مختلف جهادی همدوش نیروهای بسیج، سپاه، انتظامی، شورای تامین، نظامی و بهداشت و درمان همدلی و انسجام خود را نشان دادند.

وی اضافه کرد: همه مردم و گروه‌ها در مبارزه با این ویروس منحوس پای کار بودند و به نوعی ایثارگری از خود به جا گذاشتند.

فرماندار دیر اضافه کرد: مردم بویژه اصناف و بازاریان این شهرستان در اجرای تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا  با تعطیلی بازار و همکاری با مسئولان شعور و معرفت بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: از مردم انتظار داریم تا پایان این بیماری در کشور از تجمع پرهیز و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و ادارات شهرستان هم باید پروتکل‌های بهداشتی در اداره مورد توجه و تاکید قرار دهند.

علی حسنی در ارتباط با کمک‌های مومنانه مردم شهرستان دیر گفت: کمک های مومنانه مردم و ورود خیران برای یاری رساندن به محرومان این شهرستان بسیار خوب است و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: این روزها مردم  ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط تلخ اما درس‌آموزی را تجربه می‌کنند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان هم بر اساس مسئولیت فرهنگی و هنری در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان بخوبی نقش آفرین بودند و در قالب برگزاری مسابقات، تور عکاسی، نمایشنامه خوانی، طرح گشت سیری در نهج البلاغه، حفظ سی جزو قرآن، جشن مهدویت، تولید محتوا کسب و کار بصورت مجازی و آنلاین فعالیت داشتند.

احمد آخوندی رییس شبکه بهداشت و درمان ضمن تقدیر از همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی گفت: اتحاد و همدلی مردم در مبارزه با ویروس کرونا قابل تقدیر است و این همراهی همچنان باید ادامه داشته باشد.

حسین چاهبندی مسئول موکب بیت الزهرا شهرستان دیر گفت: با شیوع بیماری منحوس کرونا نیروی جهادی بیت الزهرا در قالب قرارگاه شفا در ۳۱ مرحله با ۱۲۰ هزار لیتر آب ژاول و همکاری شرکت متانول کاوه دیر مناطق شهری و روستایی را ضد عفونی کردند.

وی گفت: به میمنت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و عمر ۴۷ ساله پربرکت این امام شهید و رفع بلای ویروس کرونا تصمیم داریم ۴۷ راس گوسفند قربانی و گوشت آنها را بین نیازمندان و فقرا توزیع کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.