سید علی حسینی روز پنجشنبه افزود: این بسته‌ها به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با همت افراد خیر، مراکز نیکوکاری، دهیاری ها و شهرداری‌ها شهرستان تامین و بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده‌است.

وی اضافه کرد: برای انجام این کار خداپسندانه و مومنانه از ۲ ماه قبل رایزنی‌ها برای انجام این کار با مراکز نیکوکاری صورت گرفت و افراد خیر مورد شناسایی قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دیر بیان کرد: در ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار پرس غذای گرم، جذب ۳۰۰ حامی برای حمایت از ایتام و قربانی گوشت گرم در میلاد امام حسن مجتبی(ع) با طرح هر مسجد ۲ قربانی در برنامه کاری این نهاد است.

فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از نیمه شعبان و به منظور حل مشکلات اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و اشتغال مردم در سراسر شهرستان دیر همزمان با سراسر کشور آغاز شده‌است.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک‌های مردمی، خیران و موسسه‌های خیریه جمع‌آوری و در بحث تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی مورد استفاده قرار گرفته‌است و کمک‌های جمع‌آوری شده در هر منطقه در همان منطقه میان افراد بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.