عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست با مدیران صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه با قدردانی از همراهی و همکاری مدیران صنایع نفت و گاز و سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در زمینه مقابله با کرونا افزود: از زمان شیوع کرونا در این استان، وزارت نفت دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای مقابله با کرونا در پارس جنوبی ابلاغ کرد.

وی بیان کرد: در حالی که نمی‌توان تولید کشور را در منطقه مهم عسلویه متوقف کرد اما می‌توان با رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی روند تولید را ادامه داد که این امر با همت مدیران صنایع نفت و گاز و کارکنان خدوم و زحمتکش در پارس جنوبی محقق شده‌است.

گراوند گفت: با وجود ابلاغ پروتکل‌های سختگیرانه توسط وزارت نفت، ما در جنوب استان دغدغه کمتری برای مقابله با کرونا داشتیم و مدیران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در این زمینه نهایت همکاری را داشتند.

گراوند اضافه کرد: امروز هم در جمع مدیران سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی، و مدیران نفت و گازی و صنایع پتروشیمی حاضر شدیم تا علاوه بر خداقوت به آنها آخرین گزارش‌ها در مورد مقابله با کرونا را دریافت کنیم که گزارش های امید بخشی از مدیران منطقه پارس جنوبی در مورد مقابله با کرونا داشتیم.

وی افزود: انتظار داریم همین روند مقابله با کرونا در پارس جنوبی با قوت ادامه داشته باشد و با حساسیتی که وزارت نفت و مجموعه درمانی وزارت نفت دارد امید می‌رود شاهد حل این مشکل برای همیشه در پارس جنوبی باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.