معاون شبکه بهداشت و درمان دیلم روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: غربالگری فاز اول بیماری کووید ۱۹ با  موفقیت و پوشش ۹۷ درصدی در این شهرستان پایان یافت و مرحله دوم با هدف قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شروع کانون‌های جدید از اول اردیبهشت اجرایی شده‌است.

انتقام عزیززاده  افزود: مردم در این مرحله همانند مرحل اول  با مراجعه به سایت اینترنتی سلامت می‌توانند ورود و خود اظهاری در مورد علائم بیماری و فرم مخصوص را تکمیل کنند.

وی اظهار داشت: مراقبان سلامت و بهورزان در شهر و روستاها با اولویت گروه‌های حساس و پرخطر و  دارای پرونده الکترونیک سلامت تماس گرفته و وضعیت سلامتی آنها را از نظر علائم بیماری کووید ۱۹ بررسی و پیگیری می‌کنند.

عزیززاده گفت:  افرادی که در سامانه خود اظهاری سایت سلامت  ثبت نام کرده‌اند و یا افرادی که غربالگری آنها توسط همکاران شبکه بهداشت  انجام شده در صورت نیاز آموزش به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب برای بررسی‌های تکمیلی راهنمایی می‌شوند.

وی اضافه کرد: از همه همشهریان تقاضامندیم همانند مرحله اول غربالگری، همکاری کنند و  پاسخگوی تماس‌ همکاران  مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت باشند.

شهرستان دیلم با جمعیت ۳۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع و دارای ۵ بیمار کرونایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.