سید حسین موسوی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر، مقرر شد ۱۵ روز نخست این برنامه در آستان مقدس امامزاده محمد باقر(ع) بوشهر و نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

وی از پخش زنده این برنامه توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود و روزه داران و مردم استان می‌توانند از طریق گیرنده‌های خود به مشاهده و استماع کلام نورانی قرآن کریم بپردازند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت گفت: برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم روزه دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

وی بوشهر را از استان‌های موفق در برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت عنوان کرد و  ادامه داد: در طول سال‌های گذشته این استان همواره توانسته در بین همه مراکز استانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کند و از این حیث از جمله استان‌های موفق بوده‌است.

موسوی بوشهر را استانی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های جوان کشور است و به سبب عجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های قرآنی سراسر این استان هستیم اما امسال شرایط به گونه‌ای است که از حضور جمعیت محروم هستیم.

ا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.