عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی ویژه از همراهی مردم استان بوشهر در مقابله با این بیماری گفت: اگر همراهی و همکاری مردم نبود استان بوشهر این جایگاه را در زمینه مقابله با کرونا نداشت.

وی بیان کرد: از اقدام انسان دوستانه هم استانی‌هایی که ۲ ماه اجاره محل سکونت، دفتر کار یا مغازه را بخشیدند، قدردانی می‌شود و انتظار می‌رود شهرداری ها، شوراها، اوقاف و سایر مراکز دولتی هم این موضوع را مد نظر داشته باشند و با مستاجران خود همکاری کنند.

گراوند اضافه کرد: از تمامی عوامل مختلف طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  از جمله نیروی انتظامی، بسیج، شهرداری‌ها، رسانه‌ها و همه قدردانی می‌کنم و انتظار است با همکاری مردم تا پایان طرح شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر باشیم.

وی افزود: در استان بوشهر استقبال خوبی از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شده طوریکه میزان مصرف سوخت در این استان ۴۵ درصد کاهش یافته‌است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تهیه اقلام مورد نیاز مردم در شرایط کنونی ضروری است.

گراوند گفت: صدا و سیما با تهیه برنامه‌های متنوع، زمینه برای تحقق این امر را مهیا کند.

وی تاکید کرد: دستورالعمل وزارت نفت برای کنترل کرونا در منطقه پارس جنوبی بسیار خوب و سختگیرانه است و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای دستورالعمل وزارت نفت برای پارس جنوبی ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.