در آستانه سال نو که تمامی مسابقات فوتبال در مسیر تعطیلی قرار داشت این کرونا بود که به یک باره در قد و قواره یک تیم مدعی و بدون حتی  اعلام قبلی ظاهر شد تا به یکباره به تمامی دروازه سلامت اقشار مختلف جامعه از جمله فوتبالیست‌ها، بازاریان، کارمندان، پزشکان و پرستاران گل بزند.

در این جدال اکنون توپ سرکش کرونا دروازه سلامت همگان را تهدید می‌کند شاید پیش از همه چیز نیاز به یک دروازه‌بان مطمئن داشته باشیم که این دروازه‌بان پیشگیری و درخانه ماندن همه برای رفع این خطر جدی است.

در این بین فوتبالی‌ها پا را از خط دفاعی فراتر گذاشته و با سیستم هجومی همگان را به گلزنی دقیقه نودی به کرونا دعوت می‌کنند و شاید لذت وصف ناپذیر گل دقیقه نودی آنها را براین داشته تا در مقابله با کرونا تاکتیک هجومی برای زدن گل حساس و سرنوشت ساز دقیقه نودی در پیش گیرند.

فوتبالیست‌های ملی پوش بوشهر اعتقاد دارند اکنون با پیشگیری باید بازی‌سازی تا دروازه کرونا با نقش آفرینی همگان پیش رود و در خط حمله نیز پیش از اینکه نیاز به پزشکان و پرستاران به عنوان بازیکنان ذخیره باشد خود مردم با موقعیت شناسی توپ درمان را به تور دروازه کرونا سنجاق کنند.

مربی‌ بدن‌ساز فوتبالیست‌های بوشهری می‌گوید: هیچکدام از مربیان و ورزشکاران شکست را دوست ندارند و اکنون در مسیر پیروزی برابر کرونا باید همگان با ماندن در خانه و قطع زنجیره انتقال کرونا زمینه‌سازی پیروزی برابر این حریف سرسخت شوند.

محمد میهن دوست افزود: بدون شک با اهتمام همگان برای شکست این حریف ناخوانده بزودی بساط ورزش پهن می‌شود تا بار دیگر نشاط ورزشی جامعه را سیراب کند و با شور و هیجان فوتبال این تلخی کرونا از خاطرات اذهان عمومی محو شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: سلامتی بالاتر از هر چیز دیگری است و اکنون نیاز است با ماندن در خانه قدردان و تضمین کننده این نعمت خدادادی باشیم.

سید علی بکا افزود: اکنون باید ورود کرونا را یک فوتبال حذفی تصور کنیم که کرونا یک طرف و مردم در طرف مقابل آن قرار گرفته‌اند و این جدالی ۹۰ دقیقه‌ای یا ۱۲۰ دقیقه‌ای خواهد بود پس چه‌ بهتر است تا با تلاش همگان و رعایت پیشگیری در ۹۰ دقیقه و پیش از رفتن بازی به وقت اضافه گل پیروزی برابر کرونا به ثمر برسد.

وی تاکید کرد: شک ندارم زدن گل در وقت قانونی به کرونا ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

بازیکن بوشهری تیم  ملی فوتبال ایران نیز گفت: در این روزها که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده از تمام مردم کشورم و بویژه هم استانی‌ها درخواست دارم رعایت مسائل بهداشتی را نسبت به گذشته بسیار جدی بگیرند.

محمد محبی افزود: این روزها امن ترین جا برای مردم خانه خود آنها است و از آنها می‌خواهم با ماندن در خانه خود را از گزند ویروس کرونا دور نگه دارند.

وی ادامه داد: در این زمینه از خدمات شایان پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند تشکر و قدردانی میکنم.

بازیکن بوشهری‌ و گلزن تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: در این روزها که تمام کشور درگیر ویروس کرونا شده انتظار دارم همه در مقابله با این ویروس پیشگام باشند.

مسلم مسیگر افزود: بدون شک با همدلی و همراهی مردم این مهم محقق شدنی است پس چه بهتر که با رعایت بهداشت زمینه شکست هر چه سریع تر کرونا را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در این بین همچنین آروز می‌کنم تمام بیماران و بویژه بیماران کرونایی در آستانه شب عید بهبودی کامل پیدا و به کانون گرم خانواده‌های خود بپیوندند.

دیگر ملی پوش فوتبال ساحلی نیز گفت: مردم با قرنطینه خانگی در مبارزه با کرونا نقش آفرین شوند تا هر چه زودتر این بحران از کشور رخت بربندد.

مصطفی کیانی افزود: در این مسیر همگان باید به نوبه خود تلاش کنند تا هر چه زودتر روند زندگی عادی مردم از سرگرفته و مردم و بویژه فوتبالی‌ها به میدان ورزش برگردند.

مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری ریوآوه پرتغال نیز با وجود اینکه در خارج کشور حضور دارد در جدال کرونا دست روی دست نگذاشته و پس از اینکه به واسطه پدرش هدایایی را به پزشکان و پرستاران بوشهری اهدا کرده با اعلام شماره حساب مردم را به جمع آوری کمک مالی برای خرید اقلام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دعوت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.