احمد دشتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به پیشنهاد  تعاونی لنجداران،  وانت باران و کارگران در امر تخلیه و بارگیری کالا  جهت حفظ سلامتی فعالان این حوزه اتخاذ شده است.

وی اظهارداشت: حوزه اداری گمرک این شهرستان تعطیل نشده و باز است.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: تعطیلی کلیه واحدهای صنفی بجز واحدهای موردنیاز و ضروری مردم ، تشدید بازرسی‌ در مبادی ورودی‌های شهر از ممانعت حضور  مسافران و غیربومی‌ها و خودروهای شوتی ، ضدعفونی اماکن عمومی و فضای شهر، اطلاع رسانی گسترده توسط خودرو و توزیع اطلاعیه جهت رعایت مسایل بهداشت فردی از عمده تصمیم‌های ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان است.

وی یادآورشد: کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی اماکن عمومی بخش امام حسن و روستاهای این شهرستان نیز جهت پیشگیری از بیماری کرونا صورت گرفته است.

دشتی از همکاری و تعامل نهادهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور و مشارکت گسترده مردم همیشه درصحنه این شهرستان در امر مبارزه با شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.

سرپرست فرمانداری دیلم با تاکید بر همراهی مردم در پیشگیری از بیماری کرونا گفت: اگر مردم در شرایط کنونی از منزل جز در موارد ضروری خارج نشوند و نکات بهداشتی را دقیق رعایت کنند از  این بحران خارج خواهیم شد.

شهرستان ساحلی و تجاری دیلم در شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر واقع  و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.