احمدرضا دامی روز پنجشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرایم این شهرستان با حضور خبرنگاران و  مدیران و فضای مجازیافزود: در این  برهه باید خبرنگاران و فضاهای مجازی شهرستان تمرکز خود را به مطالبی که جنبه‌های  هشداردهنده، آگاه بخشی و پیشگیرانه در برابر بیماری کرونا باشد، دهند. 

وی اظهار داشت: خبرنگاران و فضاهای مجازی این شهرستان همواره همراه مسئولان بوده و در آگاهی بخشی به جامعه نقش موثری داشتند و در این برهه نیازمند کمک و یاری این قشر هستیم.

وی گفت: از پیشنهادها و نظرات کارشناسی شده خبرنگاران و فضاهای مجازی استقبال و با روی باز می‌پذیریم.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه افزود: در این برهه که کشور دچار بحران بیماری کرونا شده باید از تسویه حساب‌های جناحی و شخصی  پرهیز و با هم در یک مسیر قرار گیریم تا بتوانیم بر این بیماری فایق آییم.

وی ادامه داد: خودروهای شوتی حمل بار در صورت مشاهده توسط نیروی انتظامی توقیف و کالاهای آنان ضبط و به اداره تعزیرات معرفی خواهند شد.

دامی  اظهارداشت:  بمنظور برخورد با خودروهای شوتی ۳ نقطه مبادی ورودی شهر و نقاط فرعی شناسایی و مسدود شده‌اند.

وی ادامه داد: صاحبان انبارهایی که کالا در اختیار خودروهای شوتی بخصوص از  استان‌های درگیر به کرونا  قرار دهند مهروموم و کالای آنان ضبط و به تعزیرات معرفی خواهند شد.

دامی تصریح کرد: با کسانی که به بهانه معیشت ،سلامت مردم را به خطر می‌اندازند ، تعارفی نداریم و ترحم نخواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: وقتی چنین افرادی برای یک بار مجبور شد میلیاردها جریمه نقدی پرداخت کند، دیگر به خود جرات نمی‌دهد دست به چنین اقدامی که سلامت خود و مردم را به خطر انداخته اقدام کند.

وی افزود: هر خانه مبله‌ای که در شهر و روستاهای شهرستان میهمان بپذیرد، باید مهروموم شود.

شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.