احمد دشتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: مصوبه‌های جلسه ستادتنظیم بازار باید با نظارت و پیگیری دستگاه‌های متولی اجرا شود و  هیچگونه کوتاهی از مسئولی پذیرفته نیست.

وی اظهار کرد: گشت مستمر و روزانه  ستاد تنظیم بازار با هدف نظارت بر بازار و رعایت اصول بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت مستمر انجام شود.

دشتی با تاکید بر همراه کردن مردم درپیشگیری از این بیماری گفت: اگر مردم در شرایط کنونی از منزل جز در موارد ضروری خارج نشوند و نکات بهداشتی را دقیق رعایت کنند از  این بحران خارج خواهیم شد .

سرپرست فرمانداری دیلم  گفت: نانوایی‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت با رعایت موارد بهداشتی در پیشگیری از این بیماری کمک کنند و دستگاه‌های مسئول درصورت رعایت نکردن قوانین طبق قانون برخورد و پلمپ می‌شوند.

وی بیان کرد: درشرایط موجود از همه مسائل، مشکلات مالی و بانکی و تنگناهای اقتصادی بوجود آمده برای مردم آگاه هستیم اما  موضوع سلامت مردم مهم تر است و  باید برخی سخت‌گیری ها در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری انجام شود.

دشتی گفت: به مردم اطمینان داده می‌شود تمام توان و تلاش خود را برای برطرف کردن دغدغه و مسائلی که در امر پیشگیری از این بیماری لازم باشد انجام خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: برای قرنطینه و مسدود کردن کامل یک شهر الزام به یک شرایط خاص است و برخی تصمیمات در سطح ملی و ستاد کرونای کشور باید گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در کنار نیروی انتظامی، بسیج و هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مسئول برای ضدعفونی و گندزدایی شهر کمک کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.