محمدمهدی محسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به‌رغم شرایط ویژه آموزش کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا که به اجبار کلاس‌های درس به فضای مجاز منتقل شده‌است، فرهنگیان این شهرستان با ادای کلیف دانش علمی خود را در این برهه که نیاز دانش‌آموزان است به منصه ظهور رساندند.

وی اظهارداشت: با توجه به تعطیل شدن مدارس به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و درخواست وزارت آموزش و پرورش، به مدارس اعلام شد اگر فرهنگیان در ایام تعطیلی اقدام خلاقانه‌ای برای استمرار جریان آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی انجام داده باشند، اعلام کنند.
مدیر آموزش وپرورش دیلم گفت: خلاقیت و ایده آموزشی، نحوه ارایه دروس و بیان مفاهیم از عمده ملاک‌های موردنظر در ارایه مطالب آموزگاران برای انتخاب مدنظر قرار گرفت که ۲ اثر آموزگار فاطمه دریایی به استان معرفی و عنوان برتر در استان شناخته شد.

وی اظهارداشت:  باتوجه به تعطیلی مدارس،  مصصم شدیم دبیران به نوعی این ایام و  دوری دانش آموزان از تحصیل در این مکان  جبران کنند.

مدیر آموزش وپرورش دیلم با قدردانی از تلاش‌های مدیریت و مجموعه مدرسه فردای سبز دیلم گفت: موفقیت آموزگار این آموزشگاه افتخاری برای جامعه فرهنگیان و مردم این شهرستان است.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.