حجت الاسلام محمد بحرانی روز چهارشنبه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با ایرنا افزود: شهدا برگ سرخ شهادت را اختیار کردند تا دیاری آباد و امن برای امروز و فردای ما بسازند.
وی گفت: این روز فرصتی است تا ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس قدر بدانیم و همیشه ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر گفت: برنامه‌ها در این مناسبت به دلیل پیشگیری و انتشار ویروس کرونا لغو شد.
وی افزود: آموزش خانواده برای همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٢٥ درصد، دیدار طرح سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگر، پیگیری پایش سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگر، پیگیری انشعاب آب برق گلزار مطهر شهدا، پیگیری صدور پروانه کسب خانواده شهدا و ایثارگر، پرداخت وام اضطراری به خانواده شاهد و ایثارگر، پیگیری معافیت جانبازان شاغل از پرداخت مالیات و کسور بازنشستگی، اعطا تسهیلات خرید و ساخت مسکن، پیگیری پرونده جانبازان برای شرکت در کمیسیون حالت اشتغال، پیگیری بیمه عمر و حوادث همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر بخشی از اقدامات این اداره در طول سال جاری است.

وی یادآورشد: در شهرستان دیر تعداد جانبازان ۲۵ در صد به بالا ۱۳۲ نفر، شهدای شهرستان ۱۱۷ نفر، آزادگان ۱۴ نفر، جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۵۴ نفر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.