محمد باقر گله گیر روز شنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: در ارتباط با سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم و از هرگونه سهل‌انگاری، بی‌توجهی و همکاری و همراهی نکردن بخش های دولتی و خصوصی چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا باید از تمام امکانات،تجهیزات، نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و خیران استفاده لازم برده شود.

گله‌گیر گفت: یکی از دغدغه های به حق مردم بستن گمرک و جلوگیری از هرگونه تجمع و تخلیه و بارگیری است که  این موضوع  به ستادپیشگیری از ویروس کرونا استان پیشنهاد شده و باید منتظر مصوبه بمانیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی دیلم در خصوص خودرو شوتی (خودرو سواری تندرو ویژه حمل کالای همراه ملوان) افزود: برابر قانون با این خودروها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط چندین بار از طریق تعاونی لنجداران اطلاع رسانی صورت گرفته و از امروز هیچگونه مماشاتی با این خودروها صورت نمی‌گیرد و  توقیف می‌شوند.

گله‌گیر گفت: باتوجه به رعایت اصول بهداشتی درزمان حاضر میزان آب مصرفی شهرستان دیلم افزایش یافته و انتظار می‌رود با همکاری مردم و فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه از کمبود آب جلوگیری شود.

معاون سیاسی ،اجتماعی وامنیتی دیلم اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان نخواهیم داشت همچنین از برگزاری هرگونه مراسم ختم و جشن در مسجدها، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی نیز جلوگیری می‌شود.

 معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم  گفت: ورودی‌های ساحل شهرهای دیلم و امام حسن با نصب علائم توسط شهرداری مسدود شد.

محمد طاهری افزود: باتوجه به تمدید تعطیلی بازار تا تاریخ ۱۹ اسفند ، گشت‌های مشترک باحضور دستگاه‌های متولی به صورت روزانه دایر و  با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: شهرداری از هرگونه کمپ گردشگری در سطح شهر  ممانعت کرده و  از فعالیت دستفروشان مواد غذایی و قلیان فروشی‌ها در معابر، پارک‌ها و سواحل  جلوگیری شود.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.