موسسه مردم نهاد رویش جوان بندر سیراف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این سازمان آماده است تا کمک‌های مسئولان و خیران در زمینه تهیه اقلام مورد نیاز مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را توزیع کند.

مجید روشن بیان کرد: انتظار می‌رود امروز همه ارگان‌ها و نهادها بویژه شهرداری‌ها و عوامل صنعت در جنوب استان بوشهر، بسیج شوند و به مردم در زمینه تهیه ماسک، دستکش، ژل و مواد ضدعفونی کمک کنند.

روشن ادامه داد: همچنین از مسئولان انتظار است با جدیت نظارت‎های خود را افزایش  و با احتکار کنندگان و گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده برخورد قاطع داشته باشند.

وی افزود: موسسه رویش جوان شهر سیراف به طور مجدد تصمیم به توزیع ماسک رایگان گرفت ولی تاکنون موفق به تهیه آن نشده و مراجعه به مراکز درمانی و داروخانه‌‏های منطقه نیز تاکنون نتیجه‎ای نداشته‌است.

روشن افزود: ماسک شاید در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی نداشته باشد ولی به طور قطع شهروندان از استرس نبود آن ضربه می‌‏بینند.

وی اظهار داشت: از بازه زمانی توزیع ماسک رایگان تا این لحظه شمار بسیار زیادی از شهروندان به صورت تلفنی خواهان آن شدند و این نشان می‎دهد مردم این نیاز را به صورت جدی احساس کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.