به گزارش خبرنگار مهر، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی‌های صورت گرفته در مدارس و مراکز آموزشی علیرغم توصیه‌های مکرر توسط کارشناسان بهداشت بر ماندن مردم در خانه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری بسیاری از مردم به شهرهای دیگر بخصوص بندر گناوه سفر می‌کنند که ورود این مسافران موجب نگرانی گناوه‌ای‌ها از گسترش ویروس کرونا شده است.

در همین راستا و به منظور حفظ سلامت بیشتر مسافران و شهروندان اتحادیه اصناف شهرستان گناوه پس از برگزاری نشست سه شنبه شب خود مصوب کرد که بازار این بندر برای جلوگیری از مسافرت ساکنان استان‌های درگیر با ویروس کرونا به این منطقه به مدت پنج روز تعطیل شود.

سید فخرالدین حسینی رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود گسترده مسافران از استان‌های درگیر این ویروس به گناوه بازار این بندر از ساعت ۲۲ سه شنبه شب ۶ اسفند تا ساعت ۲۲ یکشنبه یازدهم اسفند ماه جاری تعطیل خواهد بود

وی افزود: از کسبه محترم در خواست می‌شود که جهت شیوع پیدا نکردن این بیماری در سطح شهر توسط مسافران و حفظ جان شهروندان با این اتحادیه‌ها همکاری کنند.

حسینی اظهار داشت: دست فروشان هم با این اتحادیه‌ها همکاری کنند و از فعالیت در این مدت بپرهیزند.

رئیس اتاق اصناف گناوه بیان کرد: همه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در این مدت زمانی تعطیل و کسبه محترم بعد از تاریخ فوق جهت کارهای اداری به این اتحادیه‌ها مراجعه کنند.

شهرستان گناوه از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در تمام طول سال بویژه ماه‌های پایانی و تعطیلات نوروز با ورود بی‌شمار مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور مواجه می‌شود.

بازار تجاری این بندر گناوه نیز از بازارهای مهم و معروف در سطح کشور محسوب می‌شود که در همواره پذیرای هموطنان بوده و مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.