به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پابرجاست و خون شهدا هر روز جان تازه‌ای به انقلاب می‌بخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: شهید سپهبد سلیمانی با خدا راست گفت و پای صداقت خود باقی ماند تا خداوند نیز شهادت را که به تعبیر پیامبر گرامی اسلام خیری بالاتر از آن نیست نصیب ایشان کرد.

وی گفت: صداقت، وفاداری و وفا به عهد با خداوند سه ویژگی بارز است که اگر پایند به این ارکان باشیم مسیری را که شهید سلیمانی رفت ما هم می‌پیماییم.

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سرنوشت ساز برای کشور است که باید در آن حضوری مسئولانه و گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به شاخص‌های یک نماینده مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: شجاعت، مؤمن بودن، داشتن روحیه جهادی، عدالت خواه، انقلابی بودن و دفاع از آرمان‌های انقلاب، کارآمد بودن از ویژگی‌های یک نماینده اصلح که رهبری بر آن تاکید دارند و در انتخاب نماینده باید مدنظر ما باشد.

تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاریان برجسته شهرستان گناوه برادران قائدی و باغبانی و مداحی مداح اهل بیت سید علی فاطمی از برنامه‌های دیگر این مراسم معنوی بود که به همت خادم‌یاران رضوی شهرستان گناوه برپا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.