سردار هادی مقدسی دوشنبه شب در یادواره شهدای شهرستان گناوه و اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله افزود: در ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب، خون شهید سلیمانی وحدت ملت ایران را یک بار دیگر به نمایش  گذاشت.

وی با بیان اینکه  ۲ آزمون و امتحان بزرگ پیش روی ملت ایران است، گفت: نمایش پاسداشت خون شهید سلیمانی در ۲۲ بهمن یکی از آزمون‌ها است که در این روز بزرگ همه ملت ایران یکصدا و منسجم باید فریاد  بزنند که آمریکا و جریان غرب گرا هیج چایگاهی در کشور ندارند و  خواهان ایستادگی و مقاومت هستند.

مقدسی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی دومین آزمونی است که ملت ایران می‌تواند از آن سربلند بیرون بیایند و نمایندگان غرب گرا را  بیرون و افرادی انقلابی، متعهد و متدین و وفادار به آرمان‌های انقلاب انتخاب کنند.

وی گفت: نمایندگان مردم باید انتخاب کنند که تجمل  و اشراف گرایی نداشته و رنگ و بوی مردم داشته باشند و درد ملت را احساس کنند.

مقدسی افزود: ثمره خون سردار شهید سلیمانی ایستادگی و مقاومت است و به عینه دیدیم که پس از ۴۰ روز از شهادتش چندین هواپیما و بالگرد و فرماندهان آمریکایی به درک واصل شد.

معاونت فرهنگی اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به خیال خام خود می‌خواست ملت ایران را با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی بترساند و تسلیم کند اما با حضور میلیونی خود در تشییع پاک پپکر  سردار دل‌ها یکصدا فریاد زدند انتقام سخت.

همرزم شهید سلیمانی  افزود: در حالیکه  ۹۵ درصد سوریه را تکفیری‌ها اشغال کرده بودند و آنان تاب مقاومت نداشتند اما سردار شهید سلیمانی در جلسه‌ای با حضور بشار اسد چنان سخنرانی غرایی کرد که موثر واقع شد و غیرت فرماندهان و مسئولان ارشد آن کشور را برانگیخت و سرزمین آنان  آزاد شد.

وی ادامه داد:  در کشور عراق نیز درحالیکه داعشی‌ها تا دروازه‌های بغداد رسیدند و با کندن تونل وارد منطقه سبز  و در آستانه سقوط  قرار گرفته بودند دولت آن کشور با سردار سلیمانی تماس می‌گیرد و درخواست کمک می‌کند که با کسب اجازه از رهبری، بغداد از محاصره گروه  پلید داعش خارج می‌کند.

وی افزود: اگر مشاهده می‌کنیم رئیس جمهوری آمریکا معامله قرن را در غیاب سردار شهید سیلمانی رونمایی می‌کند، سردارد جایگزین ایشان قاآنی پاسخ ترامب را می‌دهد که انتقام سخت ما هنوز آغاز نشده یا سربازانت را از منطقه خارج کن یا آماده باش با تابوت خارجشان کینم.

مقدسی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در ۴۱ سالگی انقلاب حرکتی را پرچمداری می‌کنیم که همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان آرزوی آن را دارند که بتوانند از یوغ بردگی سلطه خارج شوند و آزادانه سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی اظهارداشت: در ۴۱ سال پیش، ملت ایران حرکتی را آغاز کرد که باعث شد آمریکاییان در جهان به تنگ بیایند و برای مقابله با انقلاب و ملت هر آنچه در توان دارند بکار ببرند اما همه آنها خنثی و شکست خورد.

معاونت فرهنگی اجتماعی ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با به ثمررسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی صاحب گوهری شدیم که باعث رشد و پیشرفت و بالندگی شد و از یوغ بردگی و بندگی استکبار رهایی یافتیم.

وی با بیان اینکه ملت و نظام چه قدرتی به دست آورده‌اند که ۴۱ سال است آمریکایی‌ها با آن مبارزه می‌کنند و شکست می‌خورند، افزود: مردم سالاری دینی گوهر و در گرانی است که باعث شده تا ملت و نظام به برکت آن در جهان با اقتدار بدرخشد.

مقدسی بیان کرد: شهدای ما جان خود را فدای مردم سالاری دینی کردند و با پیوندی که بین مردم و اسلام وجود دارد دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: سردار شهید سلمیانی در آخرین نبرد خود با استکبار هم خود را فدای مردم سالاری دینی کرد و می‌بینیم که ملت در برابر نبرد هشت ساله اقتصادی با دشمن محکم و استوار ایستاده‌است.

مقدسی با اشاره به اینکه  مردم در استحکام و اقتدار انقلاب نظام جمهوری اسلامی نقش اول را داشته‌اند گفت: امام راحل در یکی از بیانات گهربار خود بیان کرد که ملت ایران قابل مقایسه با دیگر ملل جهان نیست.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴۱ سال از عمر باشکوه خود در همه بخش های  زیرساختی و عرصه‌های دیگر به پیشرفت های چشمگیری نایل شده و بگونه ای پیش رفته ایم که دنبا مات و مبهوت شده است.

معاونت فرهنگی اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی‌ها که می گویند انقلاب برای ما چه کرده باید بدانند که از یوغ بردگی و نظام سلطه رهایی یافته ایم.

وی افزود: نفوذ انقلاب هم اینک به دروازه‌های مدیترانه وارد شده‌است و درحالیکه قبل از انقلاب دین اسلام جایگاهی نداشت اما امروز در دنیا گسترش پیدا کرده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.