سعید مسیگر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از هواداران کمال تشکر را داریم که در سخت‌ترین شرایط هم تیم‌ خود را تنها نگذاشتند و با صبر و حوصله حمایت‌های بی دریغ خود را در بازی‌های مختلف نشان دادند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در بازی‌های آینده نیز شاهد حضور گسترده‌تر مردم استان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی باشیم.

مسیگر یادآور شد: با توجه به اهمیت بازی‌های آتی و در راستای حضور هر چه بیشتر هواداران با پیگیری‌های صورت گرفته تماشای دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز که روز جمعه ۲۵ بهمن راس ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار می‌شود به صورت رایگان خواهد بود و انتظار می‌رود با یک ورزشگاه تکمیل از هوادار به استقبال ماشین سازی تبریز برویم.

وی ادامه داد: تیم شاهین اکنون با تغییرات حاصل شده، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم روند خوبی را طی می‌کند و انتظار می‌رود با حمایت‌های ادامه‌دار شورای شهر، شهردار و همچنین هواداران نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کند.
مسیگر در خصوص ادامه روند جذب بازیکن گفت: با نظر سرمربی تیم به دنبال جذب ۲ بازیکن در پست‌های هافبک میانی و مهاجم هستیم که در این راستا بیشتر روی گزینه‌های خارجی تمرکز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به قانون سازمان لیگ در مورد جذب بازیکنان خارجی هر تیم می‌تواند چهار بازیکن خارجی جذب کند که یکی از آنها باید آسیایی باشد که تیم شاهین در زمان حاضر امکان جذب یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن از دیگر نقاط جهان را دارد.

مسیگر افزود: در تلاش و رایزنی هستیم تا جذب این ۲ بازیکن خارجی با نظر میشو کرستیچوویچ تا پایان هفته جاری و یا اوایل هفته آینده محقق شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با میزان پرداختی‌ها به بازیکنان گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۰ درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان، کادر فنی و  پاداش پیروزی بازی با پیکان تهران  پرداخت شده و پاداشی نیز برای پیروزی تیم در برابر تیم نساجی مازندران تعیین شده که به‌زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.