سید موسی موسوی روز سه‌ شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دشتی افزود: شهرداران استان باید برای  اصلاح مهندسی و رفع نقاط حادثه خیز مسیرهای درون شهری برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وی به نقش مدیریت و برنامه ریزی شورای ترافیک شهرستان‌های استان در بهبود وضعیت ترافیک وکاهش تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: دبیرخانه شورای ترافیک استان بوشهر برنامه‌های خود را با توجه به حل مشکل ترافیک و بهبود وضعیت حمل نقل درون شهری اتخاذ کرده‌است.

موسوی به نقش موتورسیکلت‌ها در بیشتر تصادف‌های درون شهری استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با همکاری شورای ترافیک شهرستان‌ها همه نقاط حادثه خیز در شهرها مشخص شده و در سال گذشته برخی از این نقاط اصلاح هندسی شده‌است و هم‌اکنون نیز شماری دیگر نیز در دست اجرا است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: نصب دوربین‌های شهری در کنترل ترافیک و کاهش تصادف‌ها نقش بسزایی دارد و سعی خواهد شد با همکاری فرمانداران اعتبارات لازم برای نصب دوربین‌ها در همه مراکز شهرستان‌های استان تامین شود.

فرماداردشتی گفت: اعتبار لازم برای خرید و نصب دوربین‌های درون شهری در شهرستان دشتی تامین شده‌است.

عبدالله نادری  افزود: در زمان حاضر در چند نقطه پر ترافیک و حساس شهر خورموج دوربین نصب و شروع به کار کرده‌است و سعی خواهد شد با همکاری شهرداران در بیشتر مسیرهای پر تردد و حادثه خیز شهرهای دشتی دوربین نصب شود.

وی با اشاره به محور مهم کاکی به بادوله و حادثه خیز بودن این مسیر افزود: اعتبار لازم برای خرید دوربین‌های شهری در دشتی تامین شده و بزودی عملیات اجرایی  احداث پنج کیلومتر بلوار بین شهرهای کاکی و بادوله در محور بسیار مهم خورموج به کنگان شروع خواهد شد و یکی از نقاط حادثه خیز دشتی برطرف می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.