حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در نشست شورای تبلیغ استان بوشهر افزود: هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق از سوی سپاه پاسداران شیرینی زیادی برای مردم انقلابی ایران در بر داشت از همین رو به دنبال حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 تهران - اوکراین،  استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و انگلیس خبیث در صدد سوء استفاده از این واقعه و ایجاد اختلاف در صف‌های متحد ایران اسلامی برآمدند.
وی بیان کرد: در این رابطه دشمن به دنبال ترور شخصیتی یا فیزیکی شخصیت‌های ارزشمند و تاثیرگذار ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی در مدت 41 سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار دلیر حاجی‌زاده ستودنی است.
سروستانی ادامه داد: امروز در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی هستیم و آمریکا که خود عامل اصلی ناامنی در منطقه است به همراه سایر هم پیمانان خود درصدد مقابله با نظام اسلامی و جریان مقاومت هستند.
وی بیان کرد: آنها در این مسیر از تمام توان خود، کشورهای سلطه پذیر منطقه و فریب خوردگان داخلی استفاده می‌کنند بر همین اساس ما نیز بنا بر رسالتی که داریم با حضور افراد تاثیرگذار باید نقش تبلیغی خود را در روشنگری برای قشرهای مختلف مردم و خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمن انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه‌های استکباری دستگیری سفیر انگلیس را مخالف و مغایر قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی عنوان می‌کنند این درحالی است که هیچ وقت به این مساله نمی‌پردازند که حضور سفیر یک کشور در اغتشاش‌ها و اعتراض‌های غیرقانونی داخلی در یک کشور دیگر بر اساس کدام قانون بین المللی صورت می‌گیرد.

سروستانی ادامه داد: دشمنان در شبکه‌های مجازی با اجیر کردن نیروهای فرصت‌طلب درصدد تلخ کردن پیروزی نظام اسلامی هستند در این ارتباط باید افتخارات نظام اسلامی و ایستادگی در برابر قدرت‌های ستمگر تبیین و برجسته شود.

وی اضافه کرد: باید با روشنگری زمینه تقویت وحدت در کشور را فراهم  واز توطئه‌های شوم استکبار برای ایجاد اختلاف و اغتشاش در کشور جلوگیری و با تعامل با رسانهها التهاب‌ها را به نفع نظام اسلامی مدیریت کرد.

سروستانی گفت: توان دفاعی کشور، حفظ وحدت، دشمن‌شناسی، بصیرت بخشی و روشنگری از رسالت‌های تبلیغی است که باید انجام شود.

وی تاکید کرد: دشمن برای هدایت افکار عمومی به سمت مخالفت با جایگاه ولایت فقیه و نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران حرکت می‌کند و در راستای مقابله با این توطئه شوم باید با اقتدار و استفاده از همه ظرفیت‌ها روشنگری انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.