محمدرضا انصاری روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت این سامانه علاوه بر افزایش ابر، باد و تلاطم دریا (بویژه سواحل شمالی و مرکزی استان ) انتظار می‌رود روز پنج شنبه آسمان استان ابری و بارانی باشد و دریا نیز به سبب وزش تندباد مواج و متلاطم خواهد شد.

وی بیان کرد: طی امروز نیز باتوجه به تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل بویژه سواحل جنوبی و مرکزی استان بوشهر مواج و متلاطم خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و طی امروز در سواحل و روی دریا وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی تا ۴۴ و از فردا در همه نقاط ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

انصاری گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی۱۸۰ و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا: ۰۰:۱۶ دقیقه، مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۰ بامداد، جزر دوم ساعت ۰۹:۰۱ و مد دوم ساعت ۱۶:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.