محمد رضا سعیدی یکشنبه در آئین پاسداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در محل شبستن سایت صنعتی پتروشیمی جم افزود: ما که در بخش تولید هستیم می بایست همچون تمامی ارکان نظام با همت و تلاش راه را بر تحقق دسیسه های دشمنان ببندیم  که این مهم با کوشش در راه تولید میسر می شود .

وی ضمن تجلیل از مقام والای شهید قاسم سلیمانی گفت: اینکه اکنون ما در سراسر میهن عزیزمان گرد هم آمده و به سوگ نشسته ایم تنها به سبب شهادت یک شخصیت نیست بلکه برای پاسداشت یک جریان و یک افق است که مصداق آن شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سعیدی بااشاره به ویژگی های شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ایشان به عنوان رهبری بزرگ در جهان کنونی یاد کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی  عاشق بود ومصداق عینی شهدای زنده، با روحی آرام هرچند نهادی بی قرار که در قامت افتخارملی با مدیریت دل، قلبها را سرداری میکرد، وجودش آرامش خاطر برای ایران و منطقه بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم یادآورشد: شهید سلیمانی نشانه قابل اتکا برای مردمش، بواسطه ارتفاعی که گرفته بود افتخارسربازی وطن را ازآن خود کرده بود و محبوب قلبها که مرزهای جغرافیایی را هم درنوردیده بود.

وی افزود: محبوبیت فرامرزی او خار چشم بدخواهان این مرزوبوم بود و دشمنانش با شلیک به او دریایی از نفرت را درمیان مردم برای خود آفریدند بدون تردید حاج قاسم قصه پرافتخار و قابل رجوع برای فرزندانمان ونسلهای آتی این مرزوبوم خواهد بود و شهادتش این اثربخشی را جاودانه ترکرد.

 سعیدی ادامه داد: آنچه برای ما درعرصه کارافرینی مهم است باید با اراده ایی محکم واستوار تولید قدرتمندانه را راسخ ترپی بگیریم وجریان خلق ارزش وثروت را برای مردم خود رقم زنیم واین بزرگترین پاسداشت برای روح بلند وملکوتی حاج قاسم هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.