در این اجلاسیه یکروزه با حضور خانواده شهیدان رهبر، فهیمی، رفیعی نژاد، شاهینی، عبدیانی، خلیلی، بهزادی، دقت و مصطفایی از تمثال این ۹ شهید رسانه جنوب کشور رونمایی شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این آیین گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی اقتدارملی و بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری بی ادعا برای دین و پرچم و غرور هر ایرانی بود.

سردار علی رزمجو افزود: سردار سلیمانی کارهایی که به عنوان مستشاری و آموزش انجام می‌داد به سمت اهداف از پیش تعیین شده حرکت می‌کرد.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و انسجام بیشتر دوستداران مکتب اسلام در درون و برون انقلاب اسلامی می‌شود.

رزمجو گفت: سردار سلیمانی نگران تاریخ مسلمانان جهان بود او مالک اشتر، ابوذر زمان و سردار عزت آفرین و اقتدار آفرین بود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایشان را سردار دل‌ها معرفی کردند گفت: ایشان نقطه قوت هر ایرانی بود و همه ایرانیان و مسلمانان در گروه‌های مختلف عزادار هستند.

رزمجو گفت: مجاهد فی سبیل الله، یار بی نظیر ولایت، مدافع بی بدیل امت اسلامی و گنجینه تمام نشدنی هشت سال دفاع مقدس و خط مقاومت بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بخش دیرگری از سخنان خود بیان کرد: رسانه سمبل و نماد قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که تاکنون توانسته توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن را خنثی کند.

وی ادامه داد: کارکرد رسانه‌ها در جامعه غیرقابل انکار است و شرایط خاص ملی، منطقه‌ای جهانی و پیچیدگی اوضاع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اهمیت کار رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف افزوده‌است.

رزمجو گفت: شهدای رسانه با خون خود مسیر حرکت و محتوای رسانه را مشخص کردند و این رسانه‌ها هستند که با تلاش خود باید از این مسیر بیشترین استفاده را کنند.

وی افزود: شهدای رسانه انتقال دهنده پیام‌های الهی و هدف‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل وشهدا به مخاطبان هستند.

مسوول بسیج رسانه استان بوشهر گفت:برگزاری این اجلاسیه  فرصتی برای تجلیل و ارج‌گذاری به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه است.

عبدالله نجفی با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان‌های گوناگون در طول تاریخ، بیان کرد: شهدای رسانه با ثبت و ضبط ارزش‌های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال‌های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر اظهارداشت: فعالان رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش بی بدیلی در انتقال ارزش‌ها، ماندگاری حماسه و زنده نگداشتن یاد شهدا بر عهده داشته‌اند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی فعالان رسانه در طول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال‌های پس از آن و بویژه انعکاس رشادت‌های مدافعان حرم قابل اغماض نیست.

نجفی یادآورشد: شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخدادها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‌های ماندگاری ثبت نشده بود.

وی اضافه کرد: در این  ارتابط بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدا رسانه‎ای جنوب کشور برآمده‌است.

نجفی یادآور شد: در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.