بهمن نیکخو روز سه‌شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: در این ارتباط علاوه بر حضور در رقابت‌های دارای سهمیه، توسعه زیرساخت‌های استانی برای تربیت ورزشکاران مستعد و حضور در میدان‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: رتبه استان بوشهر در هیات‌های استانی چهاردهم بوده که ۲ پله تنزل داشته‌است.
نیکخو افزود: تغییر و تحولات مدیریتی بدون شک در این کاهش رتبه ایفای نقش داشته زیرا نبود ثبات مدیریتی برنامه‌های هیات‌ها را با اختلال مواجه می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به شاخص خوب ورزشکاران استان بوشهر در بعد ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف فدراسیون از قهرمانان آن حمایت جدی خواهد داشت.
 رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور بیان کرد: هیات‌های استانی باید از ظرفیت‌ رسانه‌ها برای معرفی این رشته و قهرمانان تلاش کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان این استان یکی از هیات‌های مدال‌آور در عرصه ملی و بین‌المللی است که تاکنون یک سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط محمدرضا احمدی کسب کرده‌است.
احمد بهروزیان فرد افزود: زیرساخت مناسبی برای توسعه این رشته در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها فراهم شده‌است و با برگزاری دوره‌های آموزشی به‌دنبال توسعه این رشته در بعد همگانی و قهرمانی در سطح استان هستیم.
در این مجمع غلامحسین ایزدی با ۱۱ رای برای چهار سال به عنوان رئیس  هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.