غلامرضا حسنوی روز سه‌شنبه پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم افزود: بازیکنان ما هماهنگی و تمرکزشان از بین رفته است زیرا از بازگشت تیم پیکان از سفر مشهد۷۲ ساعت سپری نشده‌است که به اینجا آمده‌ایم. 
وی بیان کرد: تیم پارس حداقل یک روز بیشتر از ما استراحت کرد و این‌ها در نتیجه بازی تأثیرگذار است.
حسنوی ادامه داد: به هر حال این برد مبارک همه مردم جم باشد و برای آنها در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: شرایطی که ما در پیکان داریم، حاصل برنامه‌ریزی غلط، ضعیف و یا هر چیزی دیگری است که یک تیم باید ۶ میزبانی داشته باشد و یک تیم هم مثل ما الان شش بازی است زمین خودمان را ندیده‌ایم.
حسنوی ادامه داد: ما همان پیکانی هستیم که مقابل استقلال و سپاهان دیدید چطور بازی کردیم البته این به معنی توجیه باخت امروزمان نیست اما خواستم همه بدانند برنامه‌ریزی مناسبی وجود ندارد.
وی افزود: چون تیم پیکان تماشاگر ندارد قانون هم در باره آن رعایت نمی‌شود به همین دلیل یک بازی (برابر استقلال) می‌توانستیم در خانه داشته باشیم که آن را هم از ما گرفتند و به ورزشگاه آزادی بردند.
حسنوی بیان کرد: به‌هرحال با بضاعتی که داریم امیدواریم در نیم‌فصل دوم با تقویت تیم‌مان در چند پست، وضعیت متفاوتی نسبت به نیم فصل نخست داشته باشیم.
وی در ارتباط با سه بازیکن جدید تیم پیکان گفت: به طور قطع این بازیکنان شرایط خوبی داشتند که به تیم ما اضافه شدند و ۲ نفر آنها توانستند زود خودشان را با ما وفق دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.