لادن حیدری روز یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: حوزه فرهنگ همیشه مظلوم بوده و کمترین اعتبارات را داشته‌است اما در این دوره تلاش شده‌است از همه توان و ظرفیت برای اعتلای بیشتر فرهنگ و هنر در سراسر کشور استفاده شود.

وی بیان کرد: وقتی می‌بینیم که خانواده‌ها برای خرید کتاب و سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بودجه لازم را ندارند عمیق ناراحت می‌شویم و امیدواریم که همه مردم بتوانند از امکانات حوزه فرهنگی و هنری بهره‌مند شوند.

حیدری ادامه داد: وزارت ارشاد با دارا بودن ۶ معاونت مهم از جمله معاونت‌های هنری، قرآن و عترت، مطبوعاتی، سینمایی، فرهنگی و امور کتاب، ستاد گسترده و عملیاتی دارد و به تمام استان‌ها بویژه استان‌های کمتر برخوردار توجه خاصی داریم.

وی گفت: افزایش اعتبار حوزه فرهنگی و هنری مورد توجه و تاکید قرار دارد و با وجود مشکلات اعتباری نهایت سعی صورت گرفته‌است تا استان‌ها با کمترین چالش ممکن مواجه باشند.

 معاون توسعه‌ مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: در بخش زیرساخت‌ها در استان بوشهر با حمایت استاندار، اقدام‌های خوب و قابل توجهی انجام شده‌است و امیدواریم تداوم یابد.

حیدری یادآور شد: ۲۰ پروژه نیمه‌تمام فرهنگی هنری در استان بوشهر وجود دارد که به عنوان مطالبات اصلی مردم پیشرفت خوبی دارند و سعی داریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

حضور در شورای اطلاع رسانی استان، دیدار با مدیران سازمان‎های تابعه و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.