رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان دیر گفت: سه نفر از معلولان این شهرستان که مقام کشوری دارند و به مسابقه بین‌المللی دعوت شده‌اند اما به دلیل نداشتن حمایت مالی نمی توانند شرکت کنند.

علی امیری افزود:  حمید شکیبا نسب در پرتاب وزنه مقام دوم، حسین بردی در پرتاب نیزه و علی امیری در پرتاب وزنه مقام سوم کشور را کسب کرده‌اند.

وی گفت: هزینه اعزام هر نفر ورزشکار ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده‌است که در صورت تامین این مبلغ ورزشکاران می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان دیرافزود : مسابقات بین المللی  در اسفندماه در کشور امارت متحد عربی برگزار می شود که اگر این ورزشکاران بتوانند در این مسابقات شرکت کنند صاحب رنگینگ(درجه) خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان دیر گفت: سه نفر از ورزشکاران معلول این شهرستان در کشور حائز مقام دوم و سوم و به مسابقه بین‌المللی دعوت شده‌اند.مجید احمدی افزود: برای اینکه بتوانیم هزی

نه اعزام این ورزشکاران را تامین کنیم رایزنی و مکاتبه‌های زیادی انجام شده‌است که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان در این زمینه هیچ منبع اعتباری ندارد و باید تلاش کنیم تا از راه‌های دیگری این هزینه تامین شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر یادآورشد: هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان یکی از هیات‌های فعال و دارای مقام‌های ممتاز استان است.

وی گفت: هم اکنون  سه هزار نفر ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.