سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا و استقامت خانواده معظم آنها است.

وی اضافه کرد: عزت، شرف و اقتدار نظام اسلامی مدیون شهدا و خانواده آنان است و باید همیشه قدردان شهدا باشیم و نگذاریم که آنان به فراموشی سپرده شوند.

فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیراظهارداشت: در این ارتباط ششمین مرحله یادواره سرداران، 117 شهید والامقام و 14 شهید گمنام شهرستان دیر با سخنرانی سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و مداحی مجتبی رمضانی برگزار شد که مردم وفادار به ولایت و پیرو راه شهدا در این  مراسم حضوری پرشور و گسترده داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای دانش‌آموز در همه مدرسه‌های شهرستان دیر با همکاری بسیج دانش‌آموزی در حال برگزاری است که این یادواره‌ها می‌تواند در راه انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری در دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان بسیار موثر باشد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به طرح معنوی راهیان نور ادامه داد: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است که در این زمینه روز جمعه گذشته 450 نفر از دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم این شهرستان به مناطق جنوب اعزام شدند و برنامه اعزام دانش‌آموزان پسر در آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح راهیان نور برای الهام گرفتن دانش‌آموزان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدهای و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.