مجید خورشیدی روز دوشنبه در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری بوشهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی پایان سال جاری عنوان کرد و افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است که در چهار دهه و در سخت ترین شرایط تحریم و جنگ در زمان مقرر برگزار شده‌است.

وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدت چهار دهه به پشتوانه مردم با اقتدار و صلابت در برابر هرگونه هجمه و مشکلات ایستادگی کرده‌است و مردم در دوم اسفند ماه امسال نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه‌ای بی نظیر خلق خواهند کرد.

فرماندار بوشهر گفت: پایبندی مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی مانند است و زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این حوزه فراهم است.

عباس جمشیدی افزود: اعضای اجرایی برگزاری انتخابات با آمادگی کامل برای صیانت و برگزاری پرشور آن آماده هستند.

  وی اضافه کرد: بر اساس دستور وزیر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز  یکشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ با ثبت نام از داوطلبان نامزدی آغاز شده است.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: شعار اصلی بیانیه گام دوم انقلاب،  قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی است و انتخابات تجلی عزم و اراده ملت بر تعیین سرنوشت خویش است و وظیفه عوامل مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی ایجاد زمینه لازم برای برگزاری سالم و پرشور آن است.

وی ادامه داد:  همه تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری انتخابات در این حوزه اتخاذ و همزمان با شروع فعالیت ستاد انتخابات مرکز انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی نیز از روز گذشته در این حوزه آغاز شده‌است.

جمشیدی بیان کرد: مهلت ثبت نام از دواطلبان مطابق قانون هفت روز است که از دیروز آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در نخستین روز ۹ نفر داو طلب در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ثبت نام کرده‌اند.

استان بوشهر با یک میلیوه ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و چهار حوزه انتخابیه این استان شامل شامل بوشهر، گناوه و دیلم با مرکزیت فرمانداری بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان فرمانداری دشتی و کنگان، دیر ، جم و عسلویه با مرکزیت فرمانداری کنگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.