عبدالامیر قاسمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان افزود: اساسی‌ترین اهداف طرح، جلوگیری از قاچاق بنزین و خروج سرمایه از مملکت، کمک به اقشارکم درآمد و مدیریت بهینه و دقیق مصرف سوخت است.

وی  اظهار داشت: مدیران نسبت به رفع دغدغه و مسایل و مشکلات مردم باید احساس مسئولیت و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به گره‌گشایی آنان اقدام کنند.

فرماندار دیلم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی  و اعضای مدیریت بحران، با به روز رسانی و تجهیز وسایل و ماشین آلات برای مواقع بحران آمادگی لازم داشته باشند تا  در زمان بروز حادثه از هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.

قاسمی گفت: مسیرهای اصلی خروج آب، آب نماها، کانال دفع آب‌های سطحی بویژه خیابان پاسداران شهر دیلم سریع پاکسازی شود.

وی ادامه داد: شهرستان دیلم در زمینه عملیات پاکسازی حاشیه محورهای اصلی، ایجاد سد و بند خاکی نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتاز است.

فرماندار دیلم گفت: شرکت نفت گچساران موظف است تا قبل از بارندگی مجدد، چاله‌های نفتی را تخلیه تا از آسیب به زمین‌های کشاورزی مردم جلوگیری شود.

وی  افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلف به پیگیری  اخطاریه‌های هواشناسی هستند.

فاضل دریانورد شهردار بندر دیلم گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون معابر اصلی شهر، دهانه پل‌ها بویژه مسکن مهر، بلوار پاسداران و جنوب شهر پاکسازی و  بازگشایی و هرس درختان انجام شده است.

وی افزود: تمامی  نیروهای خدماتی سطح شهر و ماشین آلات شهرداری آمادگی لازم برای هرگونه حوادث را دارند.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.