مرتضی اسدی پنج‍شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پارس جنوبی برابر سپاهان اصفهان افزود: بازی امشب خیلی خوبی بود به‌ویژه در نیمه نخست که ما چند موقعیت خیلی خوب داشتیم اما از روی بی‌دقتی و بدشانسی تبدیل به گل نشد.

وی بیان کرد: امید می‌رود روند رو به رشد ما که از دو سه بازی قبل شروع شده ادامه داشته باشد و بتوانیم نتیجه‌ دلخواه خود را در لیگ برتر کسب کنیم.

اسدی در ارتباط با مشکلات گلزنی تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها مشکل گلزنی دارند و باید با کار و تمرین بیشتر این مشکل برطرف شود.

وی افزود: برای اینکه تیم پارس جنوبی جم به‌خوبی شکل بگیرد نیازمند زمان است هر چند که در چند بازی گذشته نمود این شکل گرفتن به‌خوبی مشاهده شده است.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد دلیل تعویض محمد نوری با وجود بازی خوب اظهار کرد: محمد کاپیتان و بازیکن تاثیرگذار این تیم است اما تیم سپاهان بعد از دقیقه ۶۰ به بازی مستقیم رو آورد و ما تصمیم گرفتیم یک هافبک دفاعی اضافه کنیم تا جلوی خط دفاعی را جمع کند.

وی تاکید کرد: تعویض محمد نوری تعویض تاکتیکی خوبی بود زیرا در کنار تعویض ۲ بازیکن کناری تلاش کردیم از ضدحمله‌های خود استفاده کنیم.

اسدی در ارتباط با نحوه داوری‌های لیگ برتر گفت: تمام اشتباه‌های داوری گریبان‌گیر تیم ما بوده و ما هزار و یک مشکل داریم و علاوه بر داوری مشکل مالی نیز بر تیم ما سنگینی می‌کند.

وی بیان کرد: شرایط به نحوی است که اگر اعتراض کنیم محروم می‌شویم و اگر اعتراض هم نکنیم حق‌مان خورده می‌شود.

اسدی ادامه داد: در این بازی بعد از پنالتی شاهد سه کارت زرد بودیم و پنالتی را من ندیدم اما بچه‌ها اعتقاد داشتند پنالتی نبوده است.

وی یادآور شد: طبیعی است که بعد از پنالتی اعتراض وجود داشته باشد و داور باید در این خصوص مدیریت کند.

اسدی گفت: تیم پارس جنوبی به حدی زیر فشار است که با هر سوت اشتباه به‌هم می‌ریزد با این حال  امیدمی‌رود کسی پیدا شود و جواب‌گوی این اشتباه‌ها باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.