مدیرکل استاندارد استان بوشهر در این آیین گفت: شرکت یاد شده با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی و بازرسی فنی راه‌اندازی شده و قادر به ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی است.

محمدرحیم بهره‌مند افزود: چنین شرکت‌هایی در زمینه بازرسی و آزمایشگاهی همکار اداره کل استاندارد در زمینه‎های کنترلی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: بدون استاندارد و کیفیت نمی‌توانیم رونق تولید داشته باشیم و شرکت‌های آزمایشگاهی و بازرسی فنی از این حیث خدمات قابل توجهی به واحدهای تولیدی ارائه می‌کنند.

بهره‌مند گفت: استان بوشهر اکنون به قطب ارائه خدمات آزمایشگاهی تبدیل شده و آزمایشگاه‌های همکار استاندارد این استان در زمینه‌های مختلف ظرفیت ارائه خدمات به سایر استان‎های کشور را دارا هستند.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: صنایع کوچک در کنار استاندارد حضور دارند و راه‌اندازی شرکت‌های همکاری نشان می‌دهد که سازمان ملی استاندارد در بحث واگذاری مسئولیت‌ها به بخش خصوصی عملکرد خوبی از خود برجایی گذاشته است.

علی اصغر مصاحب افزود: افتتاح و توسعه آزمایشگاه‌های همکار استاندارد اقدامی قابل تحسین است که واحدهای تولیدی و صنعتی باید استفاده مناسب را از ظرفیت این شرکت‌ها داشته باشند.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.