مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر دراین آیین گفت: همراه سرا بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در فضایی به مساحت یک هزار و ۸۸۰ متر مربع احداث شده‌است.

 عباس تبرکی افزود:عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۴ آغاز شد و در قالب ۲۶ اتاق چهار تخته اجرا شده است.

 وی بااشاره به اینکه ۷ واحد تجاری نیز در قالب این همراه سرا احداث شده یادآورشد: در اجرا این بنا نیز خانواده ابراهیم نبات خور بوشهری، احمد بهنام جو و خانواده کوهی مشارکت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با طرح تحول نظام سلامت جواب زیادی به نیازهای مردم در حوزه درمان داده شده تا جایی که اکنون دراین استان درمناطق شهری ۶ و در مناطق روستایی تنها ۴ درصد فرانشیز درمان از بیماران دریافت می شود.  

علیرضا کشمیری افزود: روزانه به طور متوسط ۲ عمل جراحی قلب در بوشهر انجام می گیرد که برای هر عمل حداکثر ۱۰ میلیون ریال پول نقد به عنوان فرانشیز دریافت و مابقی آن توسط بیمه پرداخت می شود.

وی یادآورشد: طی توافق با استانداری از پنج سال پیش ۱۵۰ پروژه حوزه درمان استان بازسازی شده و همچنین در ۶ شهرستان استان بوشهر کلیه مراکز بهداشتی تا پایان سال نیازی به نوسازی و یا بازسازی ندارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: نبود همراه سرا بیمار در جوار بیمارستان ها شایسته کشور نیست و برای کاهش رنج همراهان بیمار باید اهتمام جدی برای اجرا این پروژه ها ایجاد شود.

مجید خورشیدی افزود: در این راستا در استان بوشهر گام های خوبی برداشته و افتتاح همراه سرا بیمارستان شهدا خلیج فارس نقطه آغازی بر این گام ارزشمند است.

۷۲۱۲/6045

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.