معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:  براساس برنامه ریزی انجام شده در این جشنواره ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی در قالب فیلم و پویانمایی اکران می‌شود.

محمدحسین زندویان افزود: داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، غرغرو وارد می‎شود، بنیامین، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست‌وسه نفر، اینجا خانه امن است، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو ۱۰ فیلم  این جشنواره هستند.

وی یادآور شد: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز و غرغرو وارد می‌شود جزو فیلم‌های خارجی جشنواره هستند که به صورت دوبله فارسی به نمایش در می‌آید و همچنین فیلم‌های بنیامین و جوانمردان به طریق پویانمایی ساخته شدند.

زندویان اضافه کرد: داوری این جشنواره توسط یک تیم ۱۵ نفره از دانش‌آموزان در رده سنی ۹ تا ۱۵ سال به عنوان اعضای داوری پروانه‌های فیروزه‌ای که زیر نظر مربیان مجرب سینما آموزش‌های لازم را دیده‌اند انجام می‌شود که این امر برای نهادینه‌کردن فرهنگ و هنر در میان نوجوانان نقش بسزایی دارد.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به ضرورت اکران این جشنواره برای کودکان  و نوجوانان و دانش آموزان، در برگزاری این جشنواره تلاش شده که جامعه هدف مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سازمان بهزیستی اکران برخی از فیلم‌ها برای کودکان زیر پوشش این سازمان به‌صورت رایگان برنامه ریزی شده است.

زندویان تاکید کرد: دیدن فیلم‌های این جشنواره برای عموم آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان و نوجوانان خود به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

وی گفت: روزهای یکم و دوم شهریور فیلم‌های جشنواره در سه سانس در ساعت‌های ١٨:٣٠، ٢٠ و ٢١:٣٠ دقیقه و دو روز سوم و چهارم شهریور در دو سانس ١٨:٣٠ و ٢٠ اکران می‌شود.

زندویان ادامه داد: جدول زمانبندی پخش اکران فیلم‌ها، در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در قسمت تابلو اعلانات قابل رویت است.

وی یادآورشد: علاقمندان می‌توانند بلیط‌های جشنواره را به صورت آنلاین از طریق سایت belitbox.com  تهیه و یا با شماره تماس ٠٩٠٢٩٠٢٨٥٠٠ تماس بگیرند.

۷۲۰۸/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.