سرپرست تیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حالی به کار خود پایان داد که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ دیپلم افتخار شدند. 

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، دکتر مهرناز ذاکر شهرک گفت: مرحله نخست این المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هم‌زمان با سراسر کشور در اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت نزدیک دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با یکدیگر در مرحله نخست افزود: پس از اعلام نتایج مرحله نخست، پذیرفته‌شدگان این مرحله در مردادماه سال جاری به شکل گروهی و در قالب قطب‌های مختلف کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست تیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خاطرنشان کرد: در این المپیاد و در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، "فرزان عضدی" و هم‌تیمی‌هایش موفق به کسب مدال طلا و در حیطه آموزش پزشکی نیز، "زهرا داوری شهرکی" و هم‌تیمی‌هایش موفق به کسب مدال طلای گروهی شدند.

ذاکر شهرک عنوان داشت: در حیطه مطالعات میان‌رشته‌ای سلامت، تیم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متشکل از "حسین سرایی آرا"، "مهدی کرمی" و "مهدی پور غلام" در میان ۱۰ تیم برتر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: "حسین سرایی آرا" و "مهدی پور غلام" نیز موفق به کسب دیپلم افتخار انفرادی از این المپیاد دانشجویی شدند. 

به گزارش ایسنا، یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روزهای ۱۲ تا ۱۶ مردادماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.