فرماندار دشتی پنجشنبه در مراسم ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت:  برای اجرای این پروژه بزرگ اقتصادی تاکنون ۲۵۰۰ میلیارد ریال توسط  بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

عبدالله نادری افزود: با راه اندازی این واحد تولیدی  زمینه اشتغال ۹۰ نفر به صورت مستقیم و تعداد زیادی به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

فرماندار دشتی به اجرای طرح‌های نیروگاه خورشیدی در دشتی اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر بیش از ۷۰ درصد نیروگاه‌های خورشیدی استان بوشهر در این شهرستان در دست بهره برداری یا اجراست.

وی اضافه کرد: بزودی بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب کشور با ۱۰ مگاوات ظرفیت تولید برق و سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریال در دشتی احداث خواهد شد.

فرماندار دشتی به پروژه‌های مهم راه‌سازی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال  برای اجرای پروژه بلوار شهر بادوله به کاکی و جاده  خورموج به زایرعباسی در مسیر بزرگراه سیراف اختصاص یافته است.

نادری تاکید کرد: با اجرای این پروژه  مهم محور ارتباطی شمال به جنوب استان ایمن تر و تردد در این بزرگراه  تسیهل خواهد شد و ۲ نقطه حادثه خیز استان بوشهر در دشتی اصلاح می‌شود.

وی به وضعیت اشتغال در دشتی اشاره کرد و افزود: در یکسال  گذشته تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان پرداخت شده که زمینه اشتغال تعدادی از جوانان فراهم شده است.

 در پایان این مراسم  با هدایایی از خبرنگاران شهرستان  دشتی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.