مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر از آتش سوزی۲ موتور لنج باری بندر رستمی تنگستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سیاوش ارجمندزاده درباره حادثه آتش سوزی شب گذشته در اسکله بندر رستمی، از توابع شهرستان تنگستان افزود: واحد امداد و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی پس از اطلاع از آتش‌سوزی یک فروند موتور لنج باری در حوضچه بندر رستمی و سرایت آتش به موتور لنج دوم، با حضور به موقع شناور آتشخوار فرهام و ناجی۲۰ در همان ساعت اولیه، حریق تحت کنترل قرار گرفت و از رسیدن آتش به بیست فروند لنج دیگر جلوگیری شد.
 
وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی ساعت ۲۳ دیشب گزارش شده بود و عملیات اطفای حریق تا ۳ ساعت ادامه داشت، گفت: برای کنترل هرچه بهتر و بیشتر در این عملیات اطفاء حریق، دو خودروی آتش‌نشانی هم از بوشهر به منطقه اعزام شدند. همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته پمپ‌های اطفای حریق از بندر بوالخیر نیز به بندر رستمی منتقل شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی هیچ تلفات جانی نداشته و هیچگونه انفجاری نیز صورت نگرفت است.
 
ارجمندزاده اضافه کرد: بلافاصله پس از مهار آتش سوزی بررسی دلیل وقوع حادثه از سوی کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آغاز شده که به محض مشخص شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد..

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.