به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روزچهارشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: همه دستگاه های اجرایی و اداری استان بوشهر آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه برای حضور حداکثری مردم باشند.
وی اظهارداشت: امروز همه مدیران دستگاه های اجرایی باید در راه خدمت گزاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند تا دغدغه و مشکلات مردم در حد توان کشور و امکانات کاهش یابد.
خورشیدی اضافه کرد: یکی از مهمترین وظایف مسولان تکریم شهروندان و رعایت حقوق شهروندی است و فرماندار ومسئولان اجرایی باید در این زمینه نظارت کامل داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به برنامه دولت تدبیر وامید برای توسعه امید و نشاط اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروز که همه دشمنان سعی در ناامید کردن مردم و بویژه جوانان از نظام دارند، توسعه برنامه های نشاط اجتماعی در سطح استان و شهرستان ها ضروری است.
خورشیدی به رونق تولید به عنوان شعار سال اشاره کرد و گفت: با دستور استاندار بوشهر برای حمایت از تولید داخلی و رونق اشتغال جوانان همه دستگاه های اجرایی و شرکت ها مکلف هستند ملزومات و نیازهای خود را در استان خریداری کنند.
خورشیدی ادامه داد: دشمن با وضع تحریم‌های ظالمانه وایجاد مشکلات اقتصادی سعی دارد نا امیدی درمردم ایجاد و وحدت و انسجام ملی را خدشه دار کند که با هوشیاری مردم و مسئولان این توطئه آنها نیز شکست خواهد خورد.
فرماندار دشتی گفت: در زمان حاضر 270 پروژه عمرانی با اعتبار 1200 میلیارد ریال دراین شهرستان در دست اجراست که بیشتر این پروژه ها در هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
عبدالله نادری افزود: اجرای این پروژه ها باعث توسعه متوازن نقاط شهری و روستایی و بهبود وضعیت کسب و کار و اشتغال جوانان خواهد شد.
نادری افزود: شهرستان دشتی به قطب انرژی خورشیدی در استان بوشهر تبدیل شده و درزمان حاضر بیش از 70 درصد طرح‌های انرژی خورشید استان بوشهر در شهرستان دشتی راه اندازی یا در دست اجراست.
فرماندار دشتی به برنامه نشاط اجتماعی در دشتی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 150 برنامه نشاط اجتماعی در سطح شهرستان دشتی برگزار شده است.
نادری اضافه کرد: در زمان حاضر 21 سازمان های مردم نهاد در زمینه های اجتماعی، محیط زیست، فرهنگی و هنری در شهرستان دشتی فعالیت دارند که بیشتر اعضای این سمن ها را جوانان تشکیل می دهند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.