به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل در شهر‌های مختلف استان بوشهر طرح عملیاتی برخورد با سارقان منزل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدام علمی و اطلاعاتی کاراگاهان پلیس 14 سارق غیربومی که اعضای چهار باند سرقت طلا از منازل بودند در یک هفته گذشته در عملیات‌های مختلف دستگیر و در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف شد.
واعظی ادامه داد: این افراد بطور معمول در تعطیلات آخر هفته با استفاده از پلاک‌های سرقتی وارد شهر‌های هدف شده و سپس در محل‌های مرفه نشین پس از اطمینان از خالی بودن منزل دست به سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد می‌زدند.
وی یادآور شد: سارقان تاکنون به 39 فقره سرقت طلا به ارزش 46 میلیارد و 830 میلیون ریال در شهر‌های مختلف استان بوشهر اعتراف کرده‌اند.
واعظی تاکید کرد: بهتر است شهروندان، طلا و اموال با ارزش خود را در صندوق امانات بانک‌ها نگهداری و هنگام ترک منزل فردی مورد اعتماد برای مراقبت ازآن در نظر بگیرند و اموال با ارزش از جمله طلا را از دسترس سارقان دور نگهدارند.
وی گفت: اطلاع رسانی سریع و بموقع موارد مشکوک از جمله خودرو‌هایی با سرنشینان مشکوک به سامانه 110 پلیس کمک بزرگی در پیشگیری از وقوع این سرقت‌ها می کند از این رو شهروندان باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.