به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در دیدار با اهالی این روستا افزود: چاهک ظرفیت لازم را برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و بوم گردی دارد و اهالی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه مردم این روستای گردشگرپذیر تاکنون برای اخذ تسهیلات اشتغالزایی اقدامی نکرده اند از آنان درخواست می شود که در این زمینه ورود کنند.
فرماندار گناوه گفت: تقاضای مردم این روستا در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان بررسی و به طرح هایی که جنبه اشتغالزایی و درآمدزایی داشته باشد با محوریت گردشگری و بوم گردی تسهیلات پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: سرکشی و حضور مسئولان در روستاها باعث خواهد شد با مسایل و مشکلات اهالی از نزدیک آگاه و برای حل آنها همت و تلاش مضاعف شود.
وی گفت: مسایل و مشکلات مطرح شده اهالی جمع بندی و توسط مسئولان مرتبط براساس وظایفی که دولت محول کرده پیگیری و برطرف خواهد شد.
پاک نژاد افزود: اجرای طرح هادی در این روستا باتوجه به جمعیت کم امکان پذیر نیست اما انجام خواهد شد.
فرماندارگناوه ادامه داد: جاده دسترسی این روستا توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ترمیم و بهسازی شود.
وی اظهارداشت: یکی از مشکلات اصلی این روستا، تامین آب آشامیدنی بویژه در فصل تابستان است که در این زمینه باید سهمیه بیشتری به آنان داده شود و آب خانه باغ های در جوار آن قطع و صاحبان آنها آب مورد نیاز را جدا از سهمیه درنظرگرفته شده روستا تامین کنند.
وی بیان کرد: احداث پارک جنگلی در این روستا نیز در دستور کار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قرار گیرد.
فرماندار گناوه اظهارداشت: واگذاری زمین به طرح های ارایه شده به متقاضیان تنها باهدف اشتغالزایی و درآمدزایی برای مردم این منطقه مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه نماینده این روستا مسایل و مشکلات این منطقه را مطرح که مسئولان مربوطه به آنان پاسخ دادند.
برقراری امنیت، جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، بهسازی جاده دسترسی، قطع آب خانه باغ ها، تامین آب آشامیدنی موردنیاز، تشکیل ستاد نیازمندی های روستا، برخورد با زمین خواران و ایجاد زیرساخت های مناسب برای اشتغال ، احداث اسکله تفریحی و کمپ گردشگری از عمده مسایل مطرح شده دراین نشست بود.
روستای چاهک بدلیل دارابودن سواحل صخره ای و ماسه ای زیبا و طبیعت بکر از مناطق روستایی گردشگرپذیر شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع و دارای 12 خانوار است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.