شهردار جزیره خارگ با استاندار بوشهر دیدار و درباره مشکلات تردد جزیره خارگ با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در حاشیه همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر صورت پذیرفت شهردار خارگ فرصت را غنیمت شمرده و پیرامون مشکلات تردد جزیره و خرید شناور دریایی با استاندار بوشهر به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار که پیرو نشست اخیر شهردار و اعضای شورای‌شهر خارگ با استاندار بوشهر صورت پذیرفت عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن تشریح وضعیت و ارائه گزارش درباره پیگیری انجام گرفته پیرامون خرید کشتی و اخذ تسهیلات از طریق سازمان شهرداری‌ها و اداره بندر  به جناب استاندار مقرر شد جلسه‌ای مشترک در دفتر استاندار با حضور شهردار و اعضای  شورای‌شهر و مدیرکل بنادر تشکیل و درباره چگونگی و نحوه اعطا تسهیلات به بخش‌خصوصی یا شهرداری برای خرید کشتی مذاکره و تصمیم‌گیری شود.

مدیریت شهری خارگ با تاکید بر اهمیت برطرف‌سازی معضل تردد مردم جزیره خارگ  اذعان کرد: پس از جلسه‌ای که به اتفاق اعضای شورای‌شهر خارگ با استاندار بوشهر در ابتدای سال‌جاری برگزار شد، نشست ویژه‌ای را درباره مشکلات تردد با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان برگزار کردیم. بررسی جوانب و تحلیل راهکارهایی که در این جلسه صورت گرفت به هم‌افزایی منتج شد تا بتوان با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود، موانع و مشکلات چندین ساله مردم شریف جزیره خارگ در حوزه تردد را از پیش رو برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.