به گزارش ایرنا، عباس اسد روز روز دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر جزیره خارگ افزود: در سال‌های گذشته بارها شاهد تعریف، تدوین و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در محیط پیرامونی در پایانه های نفتی ایران بویژه پایانه نفتی خارگ بودیم و نتیجه آنها انجام کارهای مفید در حوزه مدیریت شهری بوده که امیدواریم این خدمات و آینده نگری تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: این شرکت ماموریت گرا و برای هدف های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در پایانه های نفتی ایران در حال فعالیت است و تلاش می کند از مسئولیت های اجتماعی خود غافل نشود.
وی ادامه داد: دراین ارتباط برای رفاه حال اهالی جزیره خارگ شرکت پایانه های نفتی ایران گام هایی مهم در حوزه های زیرساختی برداشته است.
اسد روز افزود: خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم این جزیره و عمران و آبادانی آن از برنامه های مهم شرکت پایانه های نفتی جزیره خارگ به شمار می رود.
شهردار خارگ گفت: در زمان حاضر تعامل خوبی ما بین مجموعه شهرداری و پایانه نفتی ایران وجود دارد و این تعامل بر مبنای توسعه و ارتقای خدمات در حوزه شهری در حال برنامه ریزی برای سال جاری است.
عبدالحمید صفایی افزود: شهرداری خارگ آمادگی دارد به عنوان بازویی اجرایی و عملیاتی در کنار پایانه های نفتی ایران برای انجام فعالیت ها و پروژه عمرانی اقدام کند.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات مردم جزیره خارگ تردد دریایی است که امید می رود با تدبیرو همکاری مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این موانع برطرف شود.
صفایی تاکید کرد: همچنین شهرداری خارگ در این زمینه آمادگی کامل دارد با راه اندازی سازمان حمل و نقل دریایی یکی ازخواسته های بحق مردم خارگ برطرف شود.
وی با اشاره به اقدامات و برنامه های عمرانی این شهرداری در سال ٩٨گفت: سه پروژه مهم و زیر ساختی در حوزه پشتیبانی ارزاق با عنوان انبار آذوقه، درحوزه نشاط اجتماعی پارک بزرگ گردشگری خارگ و در حوزه ایمنی شهرآتش نشانی خارگ بعد از 50سال اجرایی می شود.
شهردار خارگ یادآورشد: این شهرداری آمادگی کامل همکاری با مجموعه نفت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی و فضای سبز را دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: تردد دریایی یکی مشکلات اصلی مردم این جزیره است و امید می رود با تدبیرشرکت پایانه های نفتی ایران این مشکل که پیشینه ای دیرنه دارد، حل شود.
مهدی بخشی افزود: استقرار اداره آب و فاضلاب در جزیره خارگ یکی از خواسته های بحق مردم است که با وجود انجام مکاتبات ولی به نتیجه نرسیده هرچند خدمات وزارت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه آب رسانی به مردم قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: گازرسانی به منطقه شهری آینده نگری برای محدوده شهری جزیره خارگ است و تلاش می شود با توجه به تامین زیرساخت های مناسب بخش شهری این جزیره به گاز متصل شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.